niedziela, 8 stycznia 2017

Postanowienia


Każdy wraz z początkiem roku stawia sobie coś za cel, który pragnie osiągnąć. Wiele osób uważa, że postanowienia noworoczne są bez sensu, bo i tak nigdy się nie spełniają. Wiadomo, że nic z nieba nie spada, sami musimy dążyć do osiągnięcia tego czego pragniemy. Początek roku to dobry czas na postawienie sobie celów i dobry start ku dążeniu do nich.
NOWY ROK, NOWA JA. Męczące zdanie, które słyszymy już od grudnia, plany znajomych, rodziny, które co rok się powielają i nigdy nie dochodzą do skutku. WSZYSTKO jest w naszych rękach, możemy mieć co tylko chcemy, wyglądać jak chcemy, robić to co chcemy! Każdy sukces nosi za sobą ciężar systematyczności i konsekwentności, które trudno wyrobić. Trudno-nie niemożliwie.
Jak nie masz hobby, talentu,pasji zacznij próbować czegoś nowego. Na pewno coś Cię zainteresuje, zacznie sprawiać przyjemność. Czas otworzyć się na nowe możliwości i robić coś czego pragnieMY, nie to czego chcą od nas inni.
 Trzymam kciuki za każdego z was, niech wszystkie wasze marzenia jakkolwiek trudne czy nierealne się wydawały-spełniły się. Każdy z nas jest panem swojego losu i tylko od nas zależy jak nasze życie będzie wyglądało.
 Teraz przedstawię wam moje 10 celów, które postawiłam sobie na nowy rok!

1. SYSTEMATYCZNOŚĆ
 Bardzo ważna cecha, która jest jednym z najważniejszych fundamentów do osiągnięcia celów. U mnie jest z nią mega kiepsko..

2. MIŁOŚĆ
Ważne, by jak najczęściej okazywać ją rodzinie i bliskim

3. ZAPUŚCIĆ ZDROWE WŁOSY

4. ZROBIĆ NOWY TATUAŻ
Miałam już nie robić żadnego, a w planach mam już dziesiątki :D

5. PRZESTAĆ BYĆ LENIWA
Należę do ludzi, którzy nawet sikanie przekładają na potem, bo nie chce im się wstać z łóżka...

6. UPRAGNIONE CIAŁO
Może nie osiągnięcie już go w 100%, ale w pewnym stopniu. (Co rok to samo)

7. PŁYWANIE Z DELFINAMI
Moje jedyne wielkie marzenie od wielu, wielu lat. Mam nadzieję, że w tym roku uda mi się je spełnić.

8. KORZYSTAĆ Z ŻYCIA W 100%

9. STAWIAĆ NA SWOIM
Jedno z najważniejszych. Czas zacząć robić to czeg pragniemy, nie patrząc na to co powiedzą o tym inni. To nasze życie i nikt go za nas nie przeżyje, więc róbmy to co chceMY!

10. POKOCHAĆ SIEBIE
W końcu, dać się pokochać samej sobie.



Wiele cieżkiej pracy przede mną, ale na pewno będzie warto.
A wy? Jakie macie postanowienia?




1 komentarz:

  1. Pływanie z delfinami! Piękne postanowienie :) Życzę, żeby Ci się udało i pozostałe oczywiście też ;)
    https://dotsandroses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń