środa, 18 stycznia 2017

Inspiracje

Każdy z nas ispiruje się w wielu kwestiach. Teraz w każdej aplikacji możemy znaleźć sporą dawkę inspirujących i motywujących zdjęć. Moją ulubioną jest "We Heart It" w której możemy znaleźć wiele fotek wpisując jedno kluczowe słowo.
Zachęcam do czerpania inspiracji, w ten sposób łatwiej określić nam swój cel i do niego dążyć. Pamiętajmy, że do perfekcji potrzeba czasu, nic nie spada z nieba. Wszystkie motywujące zdjęcia nie były zrobione przypadkiem i na szybko. Każdy potrzebował czasu i motywacji, by móc teraz udostępniać swoje zdjęcia i inspirować innych.
Ja najczęściej wyszukuję inspiracji w kategoriach makijażowych, modowych, motywujących do aktywności fizycznej. Poniżej zamieszczam kilka moich inspiracji :)









2 komentarze:

  1. uwielbiam czerpać inspiracji z pinterest i tumblr, moja kopalnia zdjęć haha
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że znalazłam Twój blog 😊. Mam nadzieję że będziesz dawać dużo inspiracji. Z niecierpliwością czekam na więcej motywujacych postów. Pozdrawiam 😄
    polishafricanqueen.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń