poniedziałek, 30 stycznia 2017

Blue day spa

Każdy z nas zasługuję na chwilę relaksu, nawet jeżeli na codzień nie pracuje ciężko. Potrzebujemy czasem chwili dla siebie, gdzie nikt nam nie przeszkadza. Jak już znajdziemy taki czas to możemy fajnie go spożytkować np na takie domowe spa :)
Na początek atmosfera, najlepiej, gdy w domu będzie kompletna cisza. Wtedy włączamy sobie muzykę relaksacyjną bądź puszczamy film, zapalamy ulubione świeczki i zabieramy się do "roboty". Gdy nastrój będzie już gotowy, bierzemy długą ciepłą kąpiel. Ubieramy się w  szlafroczek czy luźne, wygodne ubrania. Na mokre włosy nakładamy maskę bądź odżywkę, w moim przypadku jest to nawilżająca maseczka Babci Agafi. Super opcją są nasączone skarpetki, postępujemy zgodnie z instrukcją i pozostawiamy na 60-90min. Na oczyszczoną skórę twarzy nakładamy maseczke (u mnie Bielenda super power mezo maska) i pozostawiamy na określony czas. Kiedyś moja mama wieczorami używała żelowych okularów, których używa się na zmęczone oczy. Zawsze je podkradałam i  udawałam, że jestem w spa :D Takie okularki wkładamy przed użyciem na 20min do lodówki, po tym czasie zakładamy i odpoczywamy przez dowolny czas :) Wiadomo jak problematyczna jest broda i czoło. Płatki oczyszczające strefę T firmy marion na pewno przypadnie wam do gustu! Ich cena jest niska, a są mega skuteczne. No i co nam pozostało? Leżeć, odpoczywać i niczym się nie przejmować :) Tak miło spędzonego czasu na pewno nie będziecie żałować, a na pewno zapragniecie powtórzyć!
Serdecznie polecam wszystkim spróbowania podanych produktów! Dużo szukałam w internecie i wybrałam te najlepiej oceniane, więc możecie mieć pewność, że nie są badziewne. Wszystkie produkty spełniają swoje funkcje i są tanie!

A wy? Jakie polecacie produkty na takie domowe spa?


2 komentarze:

  1. miałam te skarpetki złuszczające i całkiem dobrze mi się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, nie ma nic bardziej odprężającego niż domowe spa. Ja jeszcze wykonuję porządny piling i raczę się lampką wina (albo chociaż dobrej herbaty).

    OdpowiedzUsuń