środa, 19 kwietnia 2017

Bądź pozytywny

Pewnie wielu z was wydaje się, że to totalnie nie ma sensu. Jak być pozytywnym, gdy dookoła dzieją się straszne rzeczy, mamy wiele problemów i nasze życie nie układa się tak jak chcieliśmy? Pozytywne myślenie dobrze nas nastraja, pomaga w zwalczaniu problemów i przyciąga dobrych ludzi.
Często narzekam, nie mam na nic ochoty, nie robie niczego ambitnego, ale jaki to ma sens? Mam 21lat, a często cały dzień leżę bezczynnie w łóżku, zamartwiam i obwiniam się, że mogłam produktywnie wykorzystać ten dzień, a kolejny wygląda podobnie...
Mimo tego, że staram się zawsze być uśmiechnięta i pomocna, to czasami mi się nie chce, a mój zły humor odbija się na innych. NIE CHCE MI SIĘ BYĆ SZCZĘŚLIWĄ? Jaki to ma sens? Przecież wymaga to tyle samo wysiłku co bycie zdołowaną.
Moim celem jest to, by moja rodzina, przyjaciele i znajomi dobrze się przy mnie czuli, wiedzieli, że mogą na mnie liczyć i że bez zastanowienia zawsze im pomogę. Jeżeli ja będę ich motywowała i dążyła wspólnie do szczęścia to nie uszczęśliwie tylko ich, ale również siebie. Myślę, że od lat idę w dobrą stronę i wyrobiłam u najbliższych dobrą opinie, ale chcę, by pozytywne nastawienie do życia było ze mną zawsze i żebym pokonała lenistwo i zaczeła wyciskać z życia jak najwięcej! Chcesz tego samego? To teraz troche praktyczniej, poniżej przeczytaj 5zadań i 5ważnych wskazówek, a na pewno Ci się uda. Pomysł na te 10kroków przyszedł mi tak łatwo, szybko i sprawnie, że myślę, że ich wdrążenie w życie będzie takie samo.


ZADANIA
1. Napisz do kogoś z kim kiedyś miałeś dobry kontakt, dzięki komu kiedyś byłeś szczęśliwy i dzięki komu masz pozytywne wspomnienia.
2. Podziękuj rodzicom, przyjaciołom za to, że zawsze są przy Tobie i pomogają w wielu mniej i bardziej trudnych sytuacjach.
3. Przypomnij sobie 5sytuacji w którym komuś pomogłeś, wyrazy ich wdzięczności, podziękowanie i Twóją dumę.
4. Powiedz coś miłego przynajmniej 3 osobom.
5. Stwórz playliste z pozytywnymi piosenkami, takimi, które Tobie dobrze się kojarzą.

WSKAZÓWKI
1. Przestań narzekać na wszystko.
2. Badź sobą
3. Nie patrz do tyłu! Liczy się tu i teraz.
4. Zacznij zbierać na spełnienie swojego największego marzenia.
5. Spędzaj więcej czasu z bliskimi niż samotnie

Każdy z nas potrafi być mściwym, zazdrosnym i zawistnym gnojem, nie ma co się cieszyć, że ktoś przez Ciebie się smuci, cierpi. Lepiej być pozytywnie postrzeganym, pamiętaj :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz